Min blogg om allt och inget

Hejdå bloggen, vi ses på en annan plats.

Det här blir det absolut sista inlägget på den här bloggen. Min berättelse fortsätter nu på http://ibod11.com

Jag hälsar alla varmt välkomna dit.

En avslutande bild får bli en väldigt oskarp men ändå hett efterlängtad bild. Jag tror att din tur smittade av sig Anneri men jag hade bara mobilen med mig så det blev som det blev 🙂

 

7 svar

  1. Jag hänger på…

    14 maj, 2017 kl. 3:08 e m

    • Kul! Du är välkommen dit 🙂

      14 maj, 2017 kl. 3:15 e m

  2. Anneri

    Men se på 17. En hare till 😉 Nu ska jag besöka din nya blogg!

    14 maj, 2017 kl. 6:26 e m

    • Haha, jag är glad att jag hann fånga den med mobilen även om det inte blev en särskilt lyckad bild 😀
      Jag är där och hälsar dig välkommen 🙂

      14 maj, 2017 kl. 6:39 e m

      • Anneri

        Bilderna måste inte alltid vara lyckade tycker jag 😉

        14 maj, 2017 kl. 6:58 e m

      • Nej, särskilt inte när det gäller vilda djur 🙂

        14 maj, 2017 kl. 7:09 e m

      • Anneri

        Sant, då handlar det mer om att de fastnar på bild alls 😉

        14 maj, 2017 kl. 9:14 e m

Lämna en kommentar